公告: 本站內所有河洛語文之字詞書寫皆以此為準

[語文學習]河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀

內文: 因內容略大 故開啟時間會稍加延遲                      河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀-1-1                 河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀-1-2               河洛語文 之常用漢字詞彙收錄概觀-2-1    ...

2010年12月1日 星期三

[翻譯賞析]Зүрхинй Эрэл 尋心


蒙支對照:
Наран жаргаж толгод бүүдийнэ
餘暉失色 日落山嶺
Намираа зөөлөн салхи эргэнэ
雨絲紛飛 更顯風輕
Бүлээн нулимсанд бүрэлзэх тэртээд
盈眶熱淚 盡皆朦朧
Бүртийж ээж минь харагдахгүй л юм даа
遙望不得 遠方母親
Гашуун нулимсанд бүдчих салхиар үнсээд
苦澀淚珠 隨風飄零
Ганцхан ч тайтгаруулж болохгүй юу ээж минь 
ээ
孤寂難平 我的母親

Одот суварч шөнө нь үгүйлнэ
星滿夜空 任由浮沉
Орой дээр саран мэлмэрнэ
一輪圓月 高懸天辰
Зүүд төрөх нойрон дундаас
睡夢相繫 縈繞當中
Зүрх минь эрээд олохгүй л юм даа
內問我心 無處覓
Эмчглсэн зүрхэнд мөргөх зүүдээр дуудаад
向心祈禱 對夢呼喚
Эргээд надтай ирээч болохгүй юу ээж минь ээ
仍不復見 我的母親

Шувууд жиргэж үүр наашлана
鳥雀啼鳴 黎明來臨
Шунхан улаан наран дээшлэнэ
紅艷朝陽 於地起昇
Санаа алгассан сар жилүүд
思念超越 歲月時光
Сайхан ээжий минь авчрахгүй л юм даа
卻未帶來 慈祥母親
Мөрөөдсөн сэтгэлд ургах хүслээр ээжий минь
緬懷親情 悠長漫延
Мөнхрүүлээд өгч болохгүй юу хорвоо минь
不論多久 永駐我心
Мөнхрүүлээд өгч болохгүй юу хорвоо минь
不論多久 永駐我心

Миний хайртай ээж минь ээ
母親 我所敬愛
Ээж минь ээ

我的母親
---
дуучин(singer) by Сэрчмаа 

翻譯 by 永吉 20101201(Wed.)


相關資料鏈結: 

[音樂歌曲]蒙古國歌曲精選推薦(The favorite Mongolian songs)

沒有留言:

張貼留言