公告: 本站內所有河洛語文之字詞書寫皆以此為準

[語文學習]河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀

內文: 因內容略大 故開啟時間會稍加延遲                      河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀-1-1                 河洛語文之常用漢字詞彙收錄概觀-1-2               河洛語文 之常用漢字詞彙收錄概觀-2-1    ...

2011年6月11日 星期六

[翻譯賞析]Тэр л охинд 那位女子


蒙支對照:
Анх хараад дурласан
一見鍾情
Ахиад уулзахыг хүссэн юм аа
渴望還能重逢

Гэвч би нэрийг чинь мэдэхгүй ээ
但我卻不知 妳的姓名
Зүрх минь догдолсон 
內心激動
Зүүдэндээ учирсан
彷彿置身夢中

Хайрлаад байгаа сэтгэлээ би яах билээ (*2)
我該如何 吐露自己的情衷
Rapping..

Намрын тэр сэрүүн орой чамайгаа анх харж билээ
在寒涼的秋夜 初次見到了妳

Найз нь тэр үед догдолсон шууд л зүрхээ дарж билээ
朋友... 我當時 朋友強掩亢奮情緒

Бусдаас нэг л өөр чиний дөлгөөхөн төрхөнд чинь
妳則不發一語

Дурласан бодогдоод л үргэлж сэтгэл зүрхэнд минь
從此對妳 一直一直無法忘記

Яагаад гэж өөрөөсөө зөндөө асуугаад л
不斷地 不斷地問著自己
Очиж танилцаж чадаагүйн байж одоо шаналж суугаад
為何 沒有立刻就去認識妳 導致現在 後悔不已

Ганцхан удаа ч хамаагүй би уулзаж ярилцмаар байна
我想當面和妳說說話 即使只有一次也沒關係

Чинийхээ дугаарыг хайж олоод мессежээр харилцмаар байна
找出妳的透過電話號碼 就能彼此交流訊息 希望可以更加了解妳


Санаад үгүйлээд байгаа сэтгэлээ бас яах юм бэ?
思念猶存 又該如何是好?

Нэрийг нь ч мэдэхгүй тэр л бүсгүйг хаанаас би хайх юм бэ?
那位不知名的女子 我該往何處尋找?

Зүсэр бороонд нороонд найз нь чамайг бодоод алхаад явна
著傾盆大雨 朋友... 我邊走邊想念著妳

Зүрхийг минь булаасан бүсгүй чи минь хаах нь явна
讓我神魂顛倒的女子不知去向

Зүрх зүснэ сэтгэл өвдөнө чамайг бодно өвдөг сөгдөнө
想妳的心有如刀割 令人痛到膝蓋跪地

Ганцхан чамдаа зориулсан хайрын дуу минь сэтгэл өвдөнө
     心痛 是唯一專屬於妳的情歌 

     Тэр л бүсгүйг санаад байх юм
想著那位女子
Тэр л бүсгүйг хайгаад байх юм
找尋那位女子

Тэвчихгүй нь ээ чадахгүй нь
不能放棄卻無能為力
Тэсэхгүй нь ээ харахгүй байж
    不能壓抑卻看不到妳



Анх хараад дурласан
一見鍾情
Ахиад уулзахыг хүссэн юм аа
渴望還能重逢

Гэвч би нэрийг чинь мэдэхгүй ээ
但我卻不知 妳的姓名

Зүрх минь догдолсон 
內心激動
Зүүдэндээ учирсан
彷彿置身夢中

Хайрлаад байгаа сэтгэлээ би яах билээ
我該如何 吐露自己的情衷



Rapping..

Намайг чамд хайртайг минь бүсгүй чи минь мэдэхгүй
妳從不知道 我對妳的愛意

Харин ингэж дурласан гэж хэн ч сонсоод итгэхгүй
儘管如此 也沒人相信 我竟會如此癡迷

Шаналсан шархалсан ганцхан удаа харахсан
煩惱了 痛苦了 全因那次唯一的偶遇

Хайрлахсан дурлахсан ахиад нэг л таарахсан
真愛了 心動了 不斷地期盼 不斷地等待

Нүдээ аниад би чинь чамайг сэтгэл дотроо хүлээнэ
    我望眼欲穿 只為守著心裏的妳

     Үлээнэ намрын салхи чамайг зөөлнөөр үлээнэ
秋風吹起 對妳徐拂輕曳

Сэтгэлээс минь гарсан үг одоо нисээд очоосой 
心中出現 一道話語 但願現在 可以使之飛去

Энхрий чиний зүрхийг нь хайрын сумаар оноосой
讓我的愛 像飛箭般 命中妳的心底


(Repeat..)
Зүгээр зөрөөд өнгөрөхдөө чи зүрхийг минь аваад явчихсан
不經意的交會 我的心全被妳帶走

Зүв зүгээр байсан зүрхийг шархлуулаад хаяад явчихсан
沒有任何原由 除了苦痛 一無所有

Тэр нэгэн охиныг тэр хөөрхөн бүсгүйгээ
那麼一位可愛的女子

Бодон шаналан сууна би
空等持續把我折磨

Дурсана би тэсэхгүйгээр
追憶讓我無法承受

Чиний хөөрхөн инээсэн царай чинь нүдэнд харагдаад
    在見過妳的可愛笑容之後

    Танихгүй охинд дурласан миний арга барагдаад л
對妳的盼望也在逐漸萎縮

Намайг дахиж түүнтэй минь уулзуулж учруулж туслаарай
    誰能幫幫我 促成再次與她相逢

    Намрын сүүлийн бороо орохдоо хацар дээр нь дуслаарай
    就讓秋天最後一場美好的雨 盡情在我臉上灑落
(..)



Анх хараад дурласан
一見鍾情
Ахиад уулзахыг хүссэн юм аа
渴望還能重逢

Гэвч би нэрийг чинь мэдэхгүй ээ
但我卻不知 妳的姓名

Зүрх минь догдолсон 
內心激動
Зүүдэндээ учирсан
彷彿置身夢中

Хайрлаад байгаа сэтгэлээ би яах билээ (*3)
我該如何 吐露自己的情衷



сэтгэлээ би яах билээ
我該如何 吐露情衷
---

дуучин(singer).. MC collection feat Жаргалан
орчуулагч(translator).. 永吉 20110611(Sat.) - 20120112(Thu.)


相關資料鏈結: 

<參考資料>蒙古國歌曲精選推薦(The favorite Mongolian songs)

沒有留言:

張貼留言